Vælg en side
Talk

Ledelse og organisering af teknologiforståelse i stor skala

Med 50 mio. kroner til Verdens Bedste Robotby i Børnehøjde skal Odense kommunes 121 børnehuse og 34 skoler gennem et tiårigt program opbygge kompetencer blandt medarbejderne til at støtte børn og unges teknologiforståelse og digitale dannelse. I dette oplæg kan du høre, hvordan kommunen her halvvejs inde i projektperioden har etableret en central og decentral organisering, hvilket fokus der er i programmet omkring ledelse, vejledning og strategiske samarbejdspartnere, samt hvordan kommunen over ti år fordobler midlerne gennem fondsansøgninger.

Bidragydere

Relaterede bidrag

Teknologiforståelse i matematikfaget

W09: AI – Misinformation og Disinformation

Innovation, læring og fællesskab i FabLab Spinderihallerne

Teknologiforståelse i praksis – et review om deltagelse for alle

Teknologiforståelse i praksis – et review om deltagelse for alle

W18: Playing with the Sun: An Open Source Construction Kit for Children to Explore Sustainable Energy

W18: Playing with the Sun: An Open Source Construction Kit for Children to Explore Sustainable Energy

Danske elevers teknologiforståelse

On – Sammen om digital dannelse i skolen

Fagligheden i Digital Teknologiforståelse – indhold, eksempler og anbefalinger

No results found.