Vælg en side
Talk

Ledelse og organisering af teknologiforståelse i stor skala

Med 50 mio. kroner til Verdens Bedste Robotby i Børnehøjde skal Odense kommunes 121 børnehuse og 34 skoler gennem et tiårigt program opbygge kompetencer blandt medarbejderne til at støtte børn og unges teknologiforståelse og digitale dannelse. I dette oplæg kan du høre, hvordan kommunen her halvvejs inde i projektperioden har etableret en central og decentral organisering, hvilket fokus der er i programmet omkring ledelse, vejledning og strategiske samarbejdspartnere, samt hvordan kommunen over ti år fordobler midlerne gennem fondsansøgninger.

Bidragydere

Relaterede bidrag

W17: Techgiganternes fastholdelsesmekanismer

On – Sammen om digital dannelse i skolen

Robot- og maskinteknologi i en makerspace setting

W15: Lys(t) til Micro:Bit

W15: Lys(t) til Micro:Bit

W05: Par-programmering og deltagelse for alle

W05: Par-programmering og deltagelse for alle

Innovation, læring og fællesskab i FabLab Spinderihallerne

Kuglebanemoduler – Marble Maze Modules

Kuglebanemoduler – Marble Maze Modules

W18: Playing with the Sun: An Open Source Construction Kit for Children to Explore Sustainable Energy

W18: Playing with the Sun: An Open Source Construction Kit for Children to Explore Sustainable Energy

No results found.