Vælg en side
Talk

Ledelse og organisering af teknologiforståelse i stor skala

Med 50 mio. kroner til Verdens Bedste Robotby i Børnehøjde skal Odense kommunes 121 børnehuse og 34 skoler gennem et tiårigt program opbygge kompetencer blandt medarbejderne til at støtte børn og unges teknologiforståelse og digitale dannelse. I dette oplæg kan du høre, hvordan kommunen her halvvejs inde i projektperioden har etableret en central og decentral organisering, hvilket fokus der er i programmet omkring ledelse, vejledning og strategiske samarbejdspartnere, samt hvordan kommunen over ti år fordobler midlerne gennem fondsansøgninger.

Bidragydere

Relaterede bidrag

Prøv kræfter med Arduino og ESP32

Prøv kræfter med Arduino og ESP32

First Lego League – innovation og teknologi for børn og unge

Fagligheden i Digital Teknologiforståelse – indhold, eksempler og anbefalinger

Usynlige Stemmer og Digitale Samtalekløfter: Digital Myndiggørelse af Børn og Unge

Teknologiforståelse i matematikfaget

Innovation, læring og fællesskab i FabLab Spinderihallerne

Hvor skal vi hen, du? Fagfornyelse, Fagudvikling og Fagmiljø

For vigtigt til ildsjæle alene – om udviklingserfaringer fra AU, VIA og Epinions makerspaceevaluering

No results found.