Vælg en side
Workshop

W28: Kom af med dine dårlige vaner!

Lokale 208

Dårlige vaner kan være svære at bryde. Men hvad nu, hvis vi kunne bruge teknologi som en hjælpende hånd? I denne workshop lærer du at bruge kunstig intelligens sammen med en micro:bit til at genkende specifikke bevægelser og reagere på dem. Gennem praktiske øvelser får du inspiration til, hvordan du kan involvere dine elever i teknologiforståelse og problemløsning ved hjælp af micro:bit’s nye Machine Learning-værktøj.

Bidragydere

Materialer mm.

Computer med USB-indgang

Anvendte teknologier

micro:bit

Relaterede bidrag

First Lego League – innovation og teknologi for børn og unge

CFUmaker.dk

CFUmaker.dk

W12: Placemats- Legende tilgange til teknologiforståelser

W12: Placemats- Legende tilgange til teknologiforståelser

Innovation, læring og fællesskab i FabLab Spinderihallerne

The long-term sustainability of Digital Literacy and Computing Education – an infrastructural perspective

The long-term sustainability of Digital Literacy and Computing Education – an infrastructural perspective

ChangeToGreen – et robotspil om grøn omstilling

ChangeToGreen – et robotspil om grøn omstilling

On – Sammen om digital dannelse i skolen

W27: Digital myndiggørelse gennem leg og design med Microbit

W27: Digital myndiggørelse gennem leg og design med Microbit

No results found.