Hvordan kan et FabLab eller makerspace understøtte skolens arbejde med teknologiforståelse? I denne workshop får skoleledere, konsulenter eller vejledere inspiration, strategiske værktøjer og hands-on erfaringer til at tage de første eller næste skridt i udviklingen af kreative og praksisfaglige læringsmiljøer. Gennem oplæg, diskussioner og praktiske øvelser dykker vi ned i centrale spørgsmål: Hvor starter man? Hvad skal man prioritere i forhold til indkøb og ressourcer? Hvordan engageres medarbejdere, og hvordan sikrer vi den nødvendige kompetenceudvikling? Workshoppen giver plads til at udveksle erfaringer og tage konkrete idéer med hjem, så du kan styrke skolens fokus på praksisfaglighed og teknologiforståelse.
Workshop
W11: Strategiworkshop: Skab fundamentet for teknologiforståelse på din skole
Lokale K4
Bidragydere
Relaterede bidrag
W16: Trivsel og læringsfællesskaber gennem legende tilgange og små digitale data

AFLYST! W25: Digital teknologiforståelse og engineering
W10: BlingTron – et kreativt AI-værktøj til lærere og elever

W24: Animationer, interaktive fortællinger og spil i OctoStudio
For vigtigt til ildsjæle alene – om udviklingserfaringer fra AU, VIA og Epinions makerspaceevaluering
Usynlige Stemmer og Digitale Samtalekløfter: Digital Myndiggørelse af Børn og Unge
W08: Teknologiforståelse gennem matematik? Undervisning i algoritmisk bias som matematisk modellering
No results found.

