Placemats er en planlægningsramme, der visuelt understøtter elevernes egne øvebaner i designprocesser og teknologiforståelser. Placemats giver eleverne varierede deltagelsesmuligheder og giver aktivt mulighed for medskabelse. I denne workshop skal vi skabe vores egne placemats, arbejde med didaktisk fantasi, legende tilgange og selvfølge teknologier. Vi får også inspiration fra allerede udviklede placemats fra Børnenes Bedste Robotby i Børnehøjdes dygtige lærere og elever og fra CFU-maker sitet.
Workshop
W12: Placemats- Legende tilgange til teknologiforståelser
Lokale 107
Bidragydere

Relaterede bidrag
Digital competence in Norway – where to next?
Teknologiforståelse for alle – Erfaringer fra MakerSpace Mors
Legende tilgange til teknologiforståelseR

W15: Lys(t) til Micro:Bit
W20: Udforskning af generativ AI i grundskolen med udgangspunkt i naturfagene
On – Sammen om digital dannelse i skolen
W17: Techgiganternes fastholdelsesmekanismer
No results found.