Placemats er en planlægningsramme, der visuelt understøtter elevernes egne øvebaner i designprocesser og teknologiforståelser. Placemats giver eleverne varierede deltagelsesmuligheder og giver aktivt mulighed for medskabelse. I denne workshop skal vi skabe vores egne placemats, arbejde med didaktisk fantasi, legende tilgange og selvfølge teknologier. Vi får også inspiration fra allerede udviklede placemats fra Børnenes Bedste Robotby i Børnehøjdes dygtige lærere og elever og fra CFU-maker sitet.
Workshop
W12: Placemats- Legende tilgange til teknologiforståelser
Lokale 107
Bidragydere
Relaterede bidrag

W13: Tekstbehandling og datamodel for tekst – hvorfor og hvordan?
Teknologi er ikke for sådan en som mig – Forskning i børn og unges valg, fravalg og ulighed

TinkeTek: En platform til undervisning og formidling i generativ AI og digital teknologi

W04: SkoleGPT

W24: Animationer, interaktive fortællinger og spil i OctoStudio
W16: Trivsel og læringsfællesskaber gennem legende tilgange og små digitale data
Tools and construction for critical reflection
No results found.
