I denne workshop har vi fokus på legen, når vi sammen undersøger, hvordan den, sammen med forskellige teknologier, kan understøtte læring og socialt samvær. Aktiviteterne vil primært være målrettet de yngste elever, og kan anvendes i både indskoling og SFO. Der arbejdes primært med de digitale teknologier Blue:bot og Ozobot, samt alt det et ‘skramlotek’ kan indeholde.
Workshop
W19: Tag børnebrillerne på og leg med teknologiforståelse
Lokale 106
Bidragydere
Relaterede bidrag

W18: Playing with the Sun: An Open Source Construction Kit for Children to Explore Sustainable Energy

The long-term sustainability of Digital Literacy and Computing Education – an infrastructural perspective

W14: Drøm op tekster med en chatbot
Usynlige Stemmer og Digitale Samtalekløfter: Digital Myndiggørelse af Børn og Unge

TinkeTek: En platform til undervisning og formidling i generativ AI og digital teknologi

Teknologiforståelse i praksis – et review om deltagelse for alle

W30: Programmering med Smart Motor
No results found.

